Календарне планування з математики 1 клас 2 семестр за підручником О.Гісь 2018 рік
МАТЕМАТИКА
ІІ семестр
Математика : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти
/ О. М. Гісь,
І. В. Філяк.— Харків : Вид-во «Ранок», 2018 –
224 с. іл..
№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Примітки
|
17 тиждень
|
С.92-93
Урок 44
|
||
Розділ. СЮЖЕТНІ ЗАДАЧІ
Поняття
«задача». Прості задачі. Загальні прийоми розв´язування задач. Поняття
«задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження суми. Задача на
знаходження різниці.
|
|||
Складання і
розв’язування задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за
дією розв’язування. Постановка запитання до задачі.
|
с. 94-95
Урок 45
|
||
Скорочений запис умови задачі.
|
с. 95-96
Урок 46
|
||
Збільшення та зменшення числа.
|
с. 97-99
Урок 47
|
||
18 тиждень
|
Задачі на
збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.
|
с. 99-101
Урок 48
|
|
Творча робота
над задачею. Складання задач на збільшення і зменшення числа на кілька
одиниць.
|
с. 101-102
Урок 49
|
||
Розв’язування задач вивчених типів.
|
с. 102-104
Урок 50
|
||
Задача на різницеве порівняння.
|
с. 104-105
Урок 51
|
||
19 тиждень
|
Розв’язування
задач різних типів. Складання задач за схемами.
|
с. 106-107
Урок 52
|
|
Взаємозв’язок дій додавання і віднімання. Пропедевтика переставного
закону додавання.
|
с. 107-109
Урок 53
|
||
Читання прикладів. Задачі.
|
c. 110-111
Урок 54
|
||
Числовий вираз та його значення.
|
c. 111-113
Урок 55
|
||
20 тиждень
|
Порівняння числа та значення числового виразу.
|
c. 113-114
Урок 56
|
|
Порівняння числа та значення числового виразу.
|
c. 115-116
Урок 57
|
||
Порівняння двох числових виразів.
|
c. 117-118
Урок 58
|
||
Числова рівність і числова нерівність.
|
c. 118-121
Урок 59
|
||
21 тиждень
|
Складання, запис і читання числових нерівностей.
|
c. 121-122
Урок 60
|
|
Переставний закон додавання. Доданок, доданок, сума.
|
c. 122-124
Урок 61
|
||
Компоненти дії віднімання. Зменшуване, від´ємник,
різниця.
|
c. 125-126
Урок 62
|
||
Закріплення вивченого.
|
c. 127-128
Урок 63
|
||
22 тиждень
|
Закріплення вивченого.
|
c. 129-130
Урок 64
|
|
Закріплення вивченого. Розв´язування задач.
|
c. 130-131
Урок 65
|
||
Розділ. ПРОСТОРОВІ ВІДНОШЕННЯ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ
Геометричні фігури — круг. Предмети, круглі за формою
|
c. 132-133
Урок 66
|
||
Кут. Побудова кутів.
|
c. 134-135
Урок 67
|
||
23 тиждень
|
Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник,
шестикутник. Опис фігур за істотними ознаками.
|
c. 136-138
Урок 68
|
|
Форми многокутників. Класифікація фігур за певними
ознаками
|
c. 138-139
Урок 69
|
||
Герметричні тіла: куб, піраміда, куля, циліндр, конус
|
c. 140-141
Урок 70
|
||
Повторення вивченого
|
c. 142-144
Урок 71
|
||
24 тиждень
|
Розділ. ВЕЛИЧИНИ
Вимірювання довжини предметів іншими предметами
|
c. 144-
Урок 72
|
|
Вимірювання довжини предметів умовними одиницями
|
c. 146-148
Урок 73
|
||
Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин
відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків.
Побудова відрізків заданої довжини
|
c. 148-150
Урок 74
|
||
Розв’язування задач, які містять одиниці довжини.
Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах
|
c. 150-151
Урок 75
|
||
25 тиждень
|
Дециметр як одиниця довжини. Побудова відрізків.
Порівняння довжин відрізків. Розв’язування задач
|
c. 152-153
Урок 76
|
|
Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння
іменованих чисел, виражених у сантиметрах та дециметрах. Розв’язування задач,
які містять одиниці довжини
|
c. 153-154
Урок 77
|
||
Порівняння
іменованих чисел
|
c. 155-156
Урок 78
|
||
Розділ. НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ СОТНІ
Лічильна одиниця
— десяток. Лічба десятками. Круглі числа
|
c. 156-159
Урок 79
|
||
26 тиждень
|
Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання і віднімання розрядних
чисел — десятків
|
c. 160-161
Урок 80
|
|
Додавання і віднімання розрядних чисел — десятків
|
c. 162-163
Урок 81
|
||
Усна та письмова нумерація чисел 11–20. Читання й запис
чисел від 11 до 20
|
c. 163-166
Урок 82
|
||
Утворення чисел 11–20. Додавання одноцифрових чисел до числа 10.
Віднімання від двоцифрових чисел їх десятків або одиниць у межах 20
|
c. 166-168
Урок 83
|
||
27 тиждень
|
Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа
другого десятка. Парні і непарні числа другого десятка
|
c. 168-170
Урок 84
|
|
Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі
двоцифрового числа
|
c. 170-172
Урок 85
|
||
Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13–2.
Розв’язування задач
|
c. 173-174
Урок 86
|
||
Порівняння чисел у межах 20. Порівняння числа і
значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів
|
c. 174-175
Урок 87
|
||
28 тиждень
|
Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження
невідомого доданка
|
c. 175-176
Урок 88
|
|
Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка.
Обчислення виразів з невідомим доданком
|
c. 177-178
Урок 89
|
||
Знаходження невідомого зменшуваного. Задача на
знаходження невідомого зменшуваного
|
c. 179-180
Урок 90
|
||
Знаходження невідомого від’ємника. Задача на
знаходження невідомого від’ємника. Творча робота над задачею
|
c. 181-182
Урок 91
|
||
29 тиждень
|
Числа першої сотні. Назви та послідовність
чисел від 1 до 100. Порівняння чисел у межах 100 на основі порядку слідування
|
c. 183-185
Урок 92
|
|
Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі.
Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Визначення кількості десятків
та кількос- ті одиниць у числі. Читання чисел за розрядними таблицями
|
c. 185-186
Урок 93
|
||
Віднімання розрядного числа. Розвʼязування задач
|
c. 187-188
Урок 94
|
||
Додавання одноцифрового числа до двоцифрового.
Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового
|
c. 188-189
Урок 95
|
||
30 тиждень
|
Додавання круглого числа до двоцифрового. Додавання
двоцифрових чисел
|
c. 189-191
Урок 96
|
|
Віднімання круглого числа від двоцифрового. Віднімання
двоцифрових чисел
|
c. 192-193
Урок 97
|
||
Розділ. ВЕЛИЧИНИ
Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра.
Співвідношення: метр–дециметр, метр–сантиметр. Порівняння іменованих чисел,
виражених в одиницях довжини
|
c. 193-195
Урок 98
|
||
Час. Одиниця часу — година. Визначення часу за
годинником. Позначення стрілками часу на годиннику
|
c. 195-196
Урок 99
|
||
31 тиждень
|
*Поняття «минула 1 год». Порівняння, додавання і
віднімання іменованих чисел, виражених у годинах. Задачі на
визначення закінчення, початку і тривалості події
|
c. 197-199
Урок 100
|
|
Розв’язування задач на визначення закінчення, початку і
тривалості події
|
c. 200-201
Урок 101
|
||
Закріплення вивченого в розділі «Час»
|
c. 201-204
Урок
102
|
||
Маса. Поняття рівноваги і нерівноваги. Встановлення «що
важче?», «що легше?» за малюнками або «на руку». Прилади для зважування
|
c. 204-207
Урок 103
|
||
32 тиждень
|
Одиниця вимірювання маси — кілограм. Запис результатів вимірювання
маси тіл (за малюнками). Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у
кілограмах
|
c. 207-209
Урок 104
|
|
Задачі на порівняння і вирівнювання маси тіл «на руку»
і за малюнками
|
c. 210-212
Урок 105
|
||
Розв’язування задач різних типів з одиницями маси.
Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах
|
c. 212-213
Урок 106
|
||
Закріплення вмінь розв’язувати задачі з одиницями маси
|
c. 214-215
Урок 107
|
||
33 тиждень
|
Місткість. Одиниця вимірювання місткості — літр.
Порівняння об’єктів за місткістю. Порівняння, додавання і віднімання
іменованих чисел, виражених у літрах
|
c. 216-217
Урок 108
|
|
Вимірювання місткості посудини за допомогою літрової
мірки. Запис результатів вимірювання місткості посудини. Розв’язування задач
на місткість
|
c. 218-220
Урок 109
|
||
Гроші. Паперові гроші й монети. Співвідношення між
гривнею і копійками. Поняття «дорожчий-дешевший», «найдорожчий-найдешевший». Підбір
копійок та гривень на задану суму
|
c. 220-222
Урок 110
|
||
Повторення вивченого
|
|||
34 тиждень
|
Повторення за
рік
|
Комментарии
Отправить комментарий