Календарне планування з математики 1 клас 2 семестр за підручником О.Гісь 2018 рік


МАТЕМАТИКА

ІІ семестр

Математика : підруч. для 1 кл. закл. загал. серед. освіти / О. М. Гісь,

І. В. Філяк.— Харків : Вид-во «Ранок», 2018 – 224 с. іл..

Дата
Тема уроку
Примітки

17 тиждень


С.92-93
Урок 44
Розділ. СЮЖЕТНІ ЗАДАЧІ
Поняття «задача». Прості задачі. Загальні прийоми розв´язування задач. Поняття «задача». Зв’язок умови і запитання. Задача на знаходження суми. Задача на знаходження різниці.


Складання і розв’язування задач за початком, за малюнком, за запитанням, за даними, за дією розв’язування. Постановка запитання до задачі.
с. 94-95
Урок 45


Скорочений запис умови задачі.

с. 95-96
Урок 46


Збільшення та зменшення числа.

с. 97-99
Урок 47

18 тиждень
Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.

с. 99-101
Урок 48


Творча робота над задачею. Складання задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць.
с. 101-102
Урок 49


Розвязування задач вивчених типів.

с. 102-104
Урок 50


Задача на різницеве порівняння.

с. 104-105
Урок 51

19 тиждень
Розв’язування задач різних типів. Складання задач за схемами.

с. 106-107
Урок 52


Взаємозв’язок  дій додавання  і віднімання. Пропедевтика переставного закону додавання.
с. 107-109
Урок 53


Читання прикладів. Задачі.
c. 110-111
Урок 54


Числовий вираз та його значення.
c. 111-113
Урок 55

20 тиждень
Порівняння числа та значення числового виразу.
c. 113-114
Урок 56


Порівняння числа та значення числового виразу.
c. 115-116
Урок 57


Порівняння двох числових виразів.
c. 117-118
Урок 58


Числова рівність і числова нерівність.
c. 118-121
Урок 59

21 тиждень
Складання, запис і читання числових нерівностей.
c. 121-122
Урок 60


Переставний закон додавання. Доданок, доданок, сума.
c. 122-124
Урок 61


Компоненти дії віднімання. Зменшуване, від´ємник, різниця.
c. 125-126
Урок 62


Закріплення вивченого.
c. 127-128
Урок 63

22 тиждень
Закріплення вивченого.
c. 129-130
Урок 64


Закріплення вивченого. Розв´язування задач.
c. 130-131
Урок 65



Розділ. ПРОСТОРОВІ ВІДНОШЕННЯ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ
Геометричні фігури — круг. Предмети, круглі за формою
c. 132-133
Урок 66


Кут. Побудова кутів.
c. 134-135
Урок 67

23 тиждень
Многокутники: трикутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник. Опис фігур за істотними ознаками.
c. 136-138
Урок 68


Форми многокутників. Класифікація фігур за певними ознаками
c. 138-139
Урок 69


Герметричні тіла: куб, піраміда, куля, циліндр, конус
c. 140-141
Урок 70


Повторення вивченого
c. 142-144
Урок 71

24 тиждень
Розділ. ВЕЛИЧИНИ
Вимірювання довжини предметів іншими предметами
c. 144-
Урок 72


Вимірювання довжини предметів умовними одиницями
c. 146-148
Урок 73


Сантиметр як одиниця довжини. Вимірювання довжин відрізків і запис результатів вимірювання. Порівняння довжин відрізків. Побудова відрізків заданої довжини
c. 148-150
Урок 74


Розв’язування задач, які містять одиниці довжини. Побудова відрізків. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах
c. 150-151
Урок 75

25 тиждень
Дециметр як одиниця довжини. Побудова відрізків. Порівняння довжин відрізків. Розв’язування задач
c. 152-153
Урок 76


Додавання і віднімання іменованих чисел. Порівняння іменованих чисел, виражених у сантиметрах та дециметрах. Розв’язування задач, які містять одиниці довжини
c. 153-154
Урок 77


Порівняння іменованих чисел
c. 155-156
Урок 78


Розділ. НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ СОТНІ
Лічильна одиниця — десяток. Лічба десятками. Круглі числа
c. 156-159
Урок 79

26 тиждень
Лічба десятками. Задачі на порівняння, додавання і віднімання розрядних чисел — десятків
c. 160-161
Урок 80


Додавання і віднімання розрядних чисел — десятків
c. 162-163
Урок 81


Усна та письмова нумерація чисел 11–20. Читання й запис чисел від 11 до 20
c. 163-166
Урок 82


Утворення чисел 11–20. Додавання одноцифрових чисел до числа 10. Віднімання від двоцифрових чисел їх десятків або одиниць у межах 20
c. 166-168
Урок 83

27 тиждень
Лічба в межах 20 за допомогою лічильних паличок. Числа другого десятка. Парні і непарні числа другого десятка
c. 168-170
Урок 84


Розрядна таблиця. Позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа
c. 170-172
Урок 85


Додавання виду 11+2. Віднімання виду 13–2. Розв’язування задач
c. 173-174
Урок 86


Порівняння чисел у межах 20. Порівняння числа і значення числового виразу. Порівняння двох числових виразів
c. 174-175
Урок 87

28 тиждень
Знаходження невідомого доданка. Задача на знаходження невідомого доданка
c. 175-176
Урок 88


Розв’язування задач на знаходження невідомого доданка. Обчислення виразів з невідомим доданком
c. 177-178
Урок 89


Знаходження невідомого зменшуваного. Задача на знаходження невідомого зменшуваного
c. 179-180
Урок 90


Знаходження невідомого від’ємника. Задача на знаходження невідомого від’ємника. Творча робота над задачею
c. 181-182
Урок 91

29 тиждень
Числа першої сотні. Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Порівняння чисел у межах 100 на основі порядку слідування
c. 183-185
Урок 92


Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Визначення кількості десятків та кількос- ті одиниць у числі. Читання чисел за розрядними таблицями
c. 185-186
Урок 93


Віднімання розрядного числа. Розвʼязування задач
c. 187-188
Урок 94


Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового
c. 188-189
Урок 95

30 тиждень
Додавання круглого числа до двоцифрового. Додавання двоцифрових чисел
c. 189-191
Урок 96


Віднімання круглого числа від двоцифрового. Віднімання двоцифрових чисел
c. 192-193
Урок 97


Розділ. ВЕЛИЧИНИ
Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра. Співвідношення: метр–дециметр, метр–сантиметр. Порівняння іменованих чисел, виражених в одиницях довжини
c. 193-195
Урок 98


Час. Одиниця часу — година. Визначення часу за годинником. Позначення стрілками часу на годиннику
c. 195-196
Урок 99

31 тиждень
*Поняття «минула 1 год». Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у годинах. Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події
c. 197-199
Урок 100


Розв’язування задач на визначення закінчення, початку і тривалості події
c. 200-201
Урок 101


Закріплення вивченого в розділі «Час»
c. 201-204
Урок  102


Маса. Поняття рівноваги і нерівноваги. Встановлення «що важче?», «що легше?» за малюнками або «на руку». Прилади для зважування
c. 204-207
Урок 103

32 тиждень
Одиниця вимірювання маси — кілограм. Запис результатів вимірювання маси тіл (за малюнками). Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах
c. 207-209
Урок 104


Задачі на порівняння і вирівнювання маси тіл «на руку» і за малюнками
c. 210-212
Урок 105


Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах
c. 212-213
Урок 106


Закріплення вмінь розв’язувати задачі з одиницями маси
c. 214-215
Урок 107

33 тиждень
Місткість. Одиниця вимірювання місткості — літр. Порівняння об’єктів за місткістю. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у літрах
c. 216-217
Урок 108


Вимірювання місткості посудини за допомогою літрової мірки. Запис результатів вимірювання місткості посудини. Розв’язування задач на місткість
c. 218-220
Урок 109


Гроші. Паперові гроші й монети. Співвідношення між гривнею і копійками. Поняття «дорожчий-дешевший», «найдорожчий-найдешевший». Підбір копійок та гривень на задану суму
c. 220-222
Урок 110


Повторення вивченого


34 тиждень
Повторення за рік




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога