Контрольна робота №2 з природознавства по темі "План і карта" складена за вимогами оновленої Програми 2016 року.
Контрольна
робота №2 по темі «План і карта»
|
1. Зображення частини земної поверхні за допомогою
умовних знаків називається:
а) планом предмета; б)
малюнком місцевості; в) планом місцевості.
2. Як позначають предмети
на плані місцевості?
а) Малюнками; б) схемами; в) умовними знаками.
3. Учні пішли на екскурсію в ліс, який знаходиться на
північ від їхньої школи. У якому напрямі вони повертатимуться до школи?
а) На схід; б) на
північ; в) на захід; г) на південь.
4.Встанови відповідність
1 - , 2 -
, 3 - , 4 - , 5 -
, 6 - .
5. Установи відповідність
між умовними позначеннями і словами
1.
А.Ліс
2.
3.
В.Плодовий
сад
Установи відповідність між географічними об'єктами та
кольором
1. Гори А.
Зелений
2. Низовини Б. Блакитний
3. Водойми В.
Коричневий
6. Замініть слова умовними
знаками.
Сьогодні ми йдемо працювати в фруктовий сад . Наш шлях пролягає через шосе , потім
ми перетнемо невеликі луки і вийдемо до річки . Перейшовши на інший
берег по
мосту , побачимо праворуч мішаний
ліс , а ліворуч фруктовий
сад .
7. Порівняй план і карту. Запиши спільні та відмінні ознаки.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|



Комментарии
Отправить комментарий