Зразок "Свідоцтва досягнень здобувачів освіти. 2 клас. Підсумковий". Створено в програмі Word. Можна заповнити в електронному вигляді, а потім надіслати батькам та роздрукувати Не протрібно писати від руки 2 екземпляра. Зручно та швидко!
СВІДОЦТВО
ДОСЯГНЕНЬ
Назва закладу освіти
______________________________
_______________________________________
Ім’я та прізвище учня /учениці
|
2019 /
2020
|
Підсумковий
|
2
|
|
навчальний
рік
|
Звіт
(проміжний) підсумковий
|
клас
|
|
Характеристика особистих досягнень
|
Має
значні
успіхи
|
Демонструє
помітний
прогрес
|
Досягає результату з
допомогою дорослих
|
Потребує уваги і допомоги
|
|
Особистісні риси, цінності та наскрізні вміння
|
||||
|
Виявляє інтерес до навчання
|
|
|
|
|
|
Активно працює на уроці
|
|
|
|
|
|
Ставить запитання про нове, незрозуміле
|
|
|
|
|
|
Висловлює свою думку і пояснює її
|
|
|
|
|
|
Виявляє старанність у навчанні
|
|
|
|
|
|
Працює зосереджено
|
|
|
|
|
|
Виявляє самостійність у роботі
|
|
|
|
|
|
Доброзичливо ставиться до інших
|
|
|
|
|
|
Співпрацює з іншими дітьми
|
|
|
|
|
|
Вирішує конфлікти мирним шляхом
|
|
|
|
|
|
Знаходить успішні шляхи вирішення проблем
|
|
|
|
|
|
Дотримується правил поведінки під час уроку, гри,
відпочинку
|
|
|
|
|
|
Бере відповідальність за свої дії
|
|
|
|
|
|
Прогнозує наслідки власних дій
|
|
|
|
|
|
Бере участь у житті класу
|
|
|
|
|
|
Керує своїми емоціями, пояснює їх вплив на поведінку
|
|
|
|
|
|
Висловлює свою думку і пояснює її
|
|
|
|
|
|
Зазначає авторство власних робіт; виявляє повагу до
авторства інших
|
|
|
|
|
|
Українська мова
|
||||
|
Уважно слухає і розуміє співрозмовника
|
|
|
|
|
|
Веде діалог на теми, які викликають зацікавлення
|
|
|
|
|
|
Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття,
спостереження
|
|
|
|
|
|
Виявляє інтерес до читання, описує, про що (про
кого) любить читати
|
|
|
|
|
|
Читає з відповідною інтонацією
|
|
|
|
|
|
Висловлює власне ставлення до прочитаного
|
|
|
|
|
|
Пояснює зміст прочитаного, побаченого, почутого
|
|
|
|
|
|
Пише прості тексти про свої думки, враження,
спостереження
|
|
|
|
|
|
Математика
|
||||
|
Переміщує об'єкти в заданих напрямах (справа наліво,
зліва направо, зверху вниз, знизу догори)
|
|
|
|
|
|
Додає і віднімає числа в межах 100 з переходом через
розряд
|
|
|
|
|
|
Розв'язує прості і складені задачі
|
|
|
|
|
|
Розрізняє геометричні площинні та об'ємні фігури за
їх істотними ознаками
|
|
|
|
|
|
Вимірює величини за допомогою вимірювальних засобів
|
|
|
|
|
|
Визначає час за годинником із точністю до 5 хвилин
|
|
|
|
|
|
Створює макети реальних та уявних об'єктів
|
|
|
|
|
|
Збирає та представляє дані, що відображають
повсякденні проблеми, на основі запропонованого опитувальника (2-3 запитання)
|
|
|
|
|
|
Я досліджую світ
|
||||
|
Виконує прості спостереження / досліди
|
|
|
|
|
|
Описує об'єкти та явища живої і неживої природи та
пояснює взаємозв'язки між ними
|
|
|
|
|
|
Розповідає про себе, свою сім'ю, клас, громаду
|
|
|
|
|
|
Дбайливо ставиться до навколишнього середовища
|
|
|
|
|
|
Розрізняє здорові і шкідливі звички, дотримується
здорового способу життя
|
|
|
|
|
|
Дотримується правил безпеки під час різних видів
діяльності
|
|
|
|
|
|
Інформатика (також в інтегрованому курсі «Я
досліджую світ» )
|
||||
|
Класифікує об'єкти за схожими і відмінними
властивостями
|
|
|
|
|
|
Використовує готові та створює прості інформаційні продукти
|
|
|
|
|
|
Використовує цифрові пристрої для пошуку інформації,
творчості та співпраці
|
|
|
|
|
|
Технології (також
в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» )
|
||||
|
Пропонує і втілює власні творчі ідеї
|
|
|
|
|
|
Належним чином користується матеріалами та
інструментами
|
|
|
|
|
|
Планує дії і виготовляє власний виріб
|
|
|
|
|
|
Мистецтво
|
||||
|
Охоче бере участь у спільних співах, танцях,
творенні мистецьких композицій
|
|
|
|
|
|
Висловлює своє ставлення до мистецьких творів
|
|
|
|
|
|
Створює художні образи різними засобами
|
|
|
|
|
|
Фізична культура
|
||||
|
Бере участь у рухливих іграх
|
|
|
|
|
|
Співпрацює в команді з однокласниками
|
|
|
|
|
|
Демонструє гідну поведінку, якщо виграє чи програє
|
|
|
|
|
|
Іноземна мова (англійська)
|
||||
|
Розуміє короткі, прості запитання та твердження, які
вимовляються повільно та чітко, за потреби повторюються, та супроводжуються
візуальними опорами або жестами задля покращення розуміння
|
|
|
|
|
|
Розуміє найпростіший інформаційний матеріал, що
містить знайомі слова у супроводі малюнків, де є фотографії страв,
або ілюстровані оповідання, де використовується знайома лексика
|
|
|
|
|
|
Ставить та відповідає на запитання про себе та
щоденні справи, вживаючи короткі, формульні вирази та покладаючись на жести
для підкріплення інформації
|
|
|
|
|
|
Описує себе (наприклад, ім'я, вік, родина), вживаючи
прості слова та формульні вирази, за можливості попередньої підготовки
|
|
|
|
|
|
Встановлює базовий соціальний контакт онлайн,
вживаючи найпростіші ввічливі форми вітання та прощання
|
|
|
|
|
Рекомендації
вчителя
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Пропущених днів
_____
Підпис вчителя ____________
Побажання батьків або осіб, які їх замінюють
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Підпис батьків або осіб, які їх замінюють ____________
|
Керівник
закладу освіти
|
|
|
|
(прізвище та ініціали)
|
підпис, печатка
|
Комментарии
Отправить комментарий